כל מה שרצית לדעת
על תביעות צד ג'

פגעת במישהו או במשהו? אנו מודעים לאי הנעימות שבכך, ומבטיחים לעשות כל שביכולתנו כדי להקל עליך ולסייע לך.


אז מה עושים?

תהליך הטיפול בתביעה הוא פשוט וכולל ארבעה שלבים:

  • דיווח על אירוע
  • העברת מידע ומסמכים
  • בדיקה ואישור
  • תשלום

איך מדווחים על האירוע?

באפשרותך לדווח על האירוע בכל שעה ומכל מקום באמצעות אתר האינטרנט, באיזור האישי שלך. חשוב לנו לומר שאנחנו חברה דיגיטלית, אבל יש גם אנשים אמיתיים שיוכלו לסייע לך בכל שלב. אנחנו כאן בשבילך בטלפון 6323* או 073-3949222. מבטיחים לענות :-)

איזה מסמכים דרושים?

אל דאגה, אנו נשלח לך בהקדם מכתב המפרט את המסמכים הדרושים לצורך הטיפול בתביעתך.

פגעת במישהו או במשהו?

לאחר פתיחת דיווח וקבלת אישורך לטיפול בתביעת צד שלישי, בתום השלמת המידע ההכרחי הדרוש לנו, נבצע הליך בירור מהיר, נפנה לנפגע ונאפשר לו לתקן את רכבו במסגרת שירות "הסדר צד שלישי"- שירות המאפשר לצד ג' לבחור שמאי מרשימת שמאי החוץ של החברה ומוסך מרשת המוסכים הפועלים בשיתוף עם ליברה. אנו כבר נדאג להעביר את התשלום ישירות למוסך ולשמאי.
כל שתידרש לעשות הוא לשלם את ההשתתפות העצמית, עפ"י תנאי הפוליסה שרכשת.
במידה והתקבלה תביעה מצד שלישי לאחר שרכבו כבר תוקן, אנו נבדוק את מסמכי התביעה שהתקבלה. בסיום הבדיקה תתקבל החלטה על תשלום מלא/תשלום חלקי/הודעת פשרה/הודעת דחייה. אנחנו כמובן נעדכן אותך בכתב בהחלטתנו ונפרט את הנימוקים לקבלתה.

מה עושים אם יש נזק לרכב שלי ואני לא אשם בתאונה?

נסייע לך גם במקרה זה...
מאחר ורכשת ביטוח צד ג', אשר אינו מכסה את הנזק שנרגם לרכבך, במידה ואינך אשם בתאונה תוכל לתבוע את הצד הפוגע.

מי מתקן את הרכב?

עוד לפני התיקון, עליך למנות שמאי לבדיקת הרכב והערכת הנזק. באפשרותך להיעזר ברשימת שמאי החוץ של החברה.
ניתן לבחור שמאי מרשימה זו, או למנות כל שמאי אחר מטעמך בשכר טרחה סביר כמקובל בתחום זה. אנו ממליצים לבחור שמאי שהינו שמאי חוץ של חברת הביטוח של הצד הפוגע.
במקביל, עליך לבחור מוסך לתיקון הרכב. באפשרותך לבחור מוסך מרשת המוסכים הפועלים בשיתוף עם ליברה ("מסלול ליברה"), או בכל מוסך אחר מטעמך.

איך אני תובע את הצד הפוגע?

אם שלחת את כל המסמכים, כולל דו"ח השמאי וחשבונית תיקון מהמוסך, ורכבך תוקן, אתה יכול לחזור לשגרה. אנו כבר נטפל בכל השאר.
במסגרת השירותים שאנו מעניקים ללקוחותינו, נסייע לך להגיש תביעה כנגד צד שלישי ו/או חברת הביטוח שלו.
לחברת הביטוח של הצד הפוגע ניתנים 45 יום לטיפול בתביעתך. אנו לעדכן אותך במצב תביעתך, וכמובן אם תידרש להמציא מסמכים נוספים מעבר למסמכים שנשלחו בדרישה הראשונית, לאחר קבלתם ממך נעביר אותם בשמך לצד השלישי.

פעולות   מהירות
לכל הפעולות המהירות

קרה לך מקרה? באיזה נושא?

אנחנו נעזור לך לדווח על זה כמה שיותר מהר ואם צריך גם להגיש תביעה

למה Libra ?
ליברה, תנו לי הצעה
לפעמים יש עוד התלבטויות ושאלות - זה מובן לגמרי בשביל זה אנחנו פה בשבילך

הכי טוב להשאיר לנו פרטים 
מבטיחים לענות כמה שיותר מהר

y_icon_sendCreated with Sketch.

הי,
תודה שפנית אלינו.
חוזרים אליך ממש בהקדם.
המשך יום טוב,
ליברה

gtag('event', 'conversion', {'send_to': 'GTM-N3FCS4X/tHizCPqYuIsBEIbBpP8C'}); fbq('track', 'Lead - Contact us');
y_icon_sendCreated with Sketch.

אופס...משהו לא הלך כמו שצריך...
מנסים לאתר ולתקן
בינתיים אפשר להתקשר אלינו, או לנסות שוב יותר מאוחר

073-3949222

6323*

רוצה לדבר איתנו עכשיו?
מחכים לשמוע ממך :-) נשמח לעזור בכל עניין

073-3949222 *6323
רוצה לדבר איתנו?
אפשר להרגיש חופשי להתקשר אלינו
073-3949222
*6323